Ekskurzija na Poljsko

Objavljeno 23.03.2017 ob 09:28 v naslednjih kategorijah: Prva stran, Turizem

V petek, 3.marca, smo se ob 21. uri odpravili na tridnevno ekskurzijo na Poljsko z agencijo Pozejdon. Naša vodnica je bila ga. Zdenka Krček. Peljali smo se preko Avstrije in Češke. Naslednji dan smo okoli 8. ure zjutraj prispeli na Poljsko in naša prva ogledna točka je bilo Marijino svetišče – Čestohova na Jasni gori. Pot smo nadaljevali do mesta Oswiecim, znano pod imenom Auschwitz. To je koncentracijsko taborišče, ki se deli na 2 dela. Najprej smo si ogledali Auschwitz I in kasneje še Auschwitz II – Birkenau. Prikazali so nam, kakšne grozote so se dogajale v času vojne. Po ogledu smo se odpravili do hotela na večerjo in nočitev. Naslednje jutro smo se polni energije odpravili  v Wieliczko – rudnik soli. Presenetile so nas prečudovite dvorane in kipi iz soli, ki so izklesali rudarji. Sledila je vožnja v glavno mesto - Krakov, kjer nam je vodnica najprej razkazala spodnji del mesta. Po ogledu smo imeli prosti čas za samostojno raziskovanje. Dobili smo se na glavnem trgu in si ogledali še zgornji del mesta ob reki Visli.  Odpravili smo se v hotel, večerjali in se zvečer zopet odpeljali v Krakov, da bi spoznali nočno življenje mesta. Pozno smo se odpravili nazaj v hotel in sledila je nočitev. Naslednji dan smo po zajtrku spakirali in se odpeljali proti domu.  Na poti smo se ustavili v znanem smučarskem središču – Zakopanah, ki slovi po smučarskih skakalnicah. Sledil je še ogled majhnega mesta Chocholow, ki je znan po zanimivi lesni arhitekturi. Nadaljevali smo vožnjo preko Slovaške in Avstrije in v poznih večernih urah prispeli v Slovenijo.

Lavra Terbovšek

Geografsko tekmovanje

Leto 2017 je mednarodno leto trajnostnega turizma za razvoj.

Vsako leto na šoli organiziramo šolsko geografsko tekmovanje, kjer najboljši  geografi med dijaki dobijo priložnost, da se pomerijo na regijskem in nato na državnem geografskem tekmovanju.

Šolsko geografsko tekmovanje bo potekalo v torek, 16. januarja 2018 ob 13. uri, v predavalnici. ...

Zadnje objave na spletni strani